czwartek, 6 czerwca 2013

Urodzinowe rozdanie!

Jak zdobyć losy?
1. Zostań obserwatorem mojego bloga - 1 los
2. Śledź public-reading przez bloglovin' - 1 los
3. Wstaw podlinkowany banner na bloga - 1 los
4. Polub mojego bloga na facebooku - 1 los 
* w komentarzu podaj swój e-mail oraz nicki pod jakimi obserwujesz/lubisz moją stronę
* oczywiście nie musicie robić wszystkich tych czterech rzeczy, a jedynie te, które wam odpowiadają :)

Nie mogę wręcz uwierzyć jak ten czas szybko przemija. Jeszcze niedawno dopiero co zaczynałam blogowanie, a już 30 czerwca będę świętować półtora roku istnienia public-reading. Przyznam, że zakładając stronę nie sądziłam, że spotkam się z tak miłym przyjęciem i nie myślałam, że poznam tak wiele ciekawych osób. Nie mogę się doczekać pierwszego spotkania podlaskich, książkowych bloggerek (już w sobotę 8 czerwca), na którym zobaczę niektóre z was na żywo. Dodatkowo cieszę się, że tylu z was stale śledzi publikowane przeze mnie posty i recenzję. Wierzę, że przez półtora roku udało mi się nieco podszkolić mój pisarski warsztat :) Pragnę gorąco podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga, zarówno tym którzy są ze mną już od dłuższego czasu, jak i tym którzy na public-reading trafili dopiero niedawno. Serdecznie podziękowania należą się również wszystkim wydawnictwom, które obdarzyły mnie swoim zaufaniem i dały mi możliwość zapoznania się z wieloma ciekawymi tekstami. Z tej okazji jubileuszu przygotowałam wam małą niespodziankę w postaci losowania. Zasady są identyczne jak w przypadku innych rozdań, które miały miejsce na public-reading. Do zdobycia są max. 4 losy, w których oczywiście każdy kolejny zwiększa szansę na wylosowanie i wygraną.
Do zgarnięcia jest powieść (nowa, nieczytana) "Accabadora" autorstwa Michela Murgii.

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagrody jest właścicielka bloga public-reading.
2. Osoba, która zdobędzie książkę zostanie wybrana drogą losowania.
3. Konkurs trwa od 6 czerwca 2013 roku do 29 czerwca 2013 roku do godz. 23.59
3. Ogłoszenie zwycięzcy będzie miało miejsce 30 czerwca 2013 roku.
4. W losowaniu mogą brać udział osoby zarówno posiadające blogi jak i nie.
5. Losowanie jest kierowane do osób mieszkających w Polsce.
6. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi losowanie innego wygranego.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)



LOSOWANIE ODBĘDZIE SIĘ: 30 CZERWCA 2013
Proszę, aby pod tym postem zamieszczać komentarze dotyczące jedynie zgłoszeń do losowania!

77 komentarzy:

  1. Na tę książkę mam straszną ochotę już od dawna, więc oczywiście się zgłaszam:)

    1.Obserwuję jako Kinga
    2.Śledzę Twojego bloga przez bloglovin
    3.Banerek znajdziesz na blogu kingaczyta.blogspot.com
    e-mail: karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Każda okazja jest dobra, żeby świętować, dlatego życzę ci kolejnych, owocnych miesięcy/lat blogowania.

    Początkowo miałam nie brać udziału w konkursie, gdyż mam sporo książek do przeczytania, ale jednak wezmę udział z dwoma losami, czyli 1. obserwuje jako Cyrysia i 2. polubiłam twój fan page jako Krystyna M.
    Pozdrawiam.
    krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszę się, a co mi tam :)

    Obserwuję jako Dori.
    Nie mam bloglovin ani facebooka.
    Banner zamieszczę w zakładce "Konkursy" - czytelniaa.blogspot.com
    my.jumping46@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sładając serdeczne życzenia ustawiam sie w kolejce :)
    1 obserwuję jako Faledor
    2 lubię fanpage jako Beata W.
    3 bannerek umieściłam na blogu
    Pozdrawiam cieplutko!
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ^^
    Obserwuję jako Alyss.
    Lubię fanpage jako Ewa M.
    Banner już pojawił się na moim blogu w zakładce Konkursy.
    silvershadow61@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)
    a wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :))
    Obserwuję jako Pręgusek
    Lubię fanpage jako Kto czyta książki, żyje podwójnie
    Baner wstawiony. :)
    asia.bolly@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:)
    Obserwuję bloga jako ObsesjaKasiulka
    polubiłam fanpage jako Kasia R.
    banerek na blogu http://zksiazkawdloni.blogpost.com po prawej stronie na szpalcie
    kasiulek17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Julia K.
    Na Bloglovin' również obserwuję
    Lubię - jak się można domyślić Julia K.
    Baner na blogu http://in-corner-with-book.blogspot.com/
    julia321998@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Paweł
    Fanpage polubiłem jako Paweł Rz.
    Mój e-mail to p.rzyszkowski@wp.pl
    Baner na blogu http://forestreviews.blogspot.com/

    Zapraszam również na KONKURS do siebie http://forestreviews.blogspot.com/2013/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Nely
    Na Bloglovin' Nely
    Na FB Monika K.
    mail olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam swój egzemplarz, życzę powodzenia innym. :) Jeszcze nie czytałam, więc trudno mi stwierdzić, czy dobra, czy nie. Mam zamiar te braki wkrótce nadrobić :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama się nie zgłoszę, ale życzę szczęścia wszystkim, którzy to uczynią :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie gratuluję takiej rocznicy, mam nadzieję że mój blog również będzie jak najdłużej :)

    obserwuję jako: Lovely Deanne
    na bloglovin : Lovely Deanne
    baner : http://zaczytanadeanne.blogspot.com/ - pasek boczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rozdanie, powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby jak najwięcej kolejnych rocznic i jak najwięcej Ciebie w blogowym świecie bo naprawdę dobrze się Ciebie czyta :) Do zabawy się zgłaszam: obserwuję jako kasia23112511, a baner zamieściłam o tu: http://k-recenzjeksiazek.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: poloniamartyna
    Mail: m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się. Obserwuję jako Hallucinatie, lubię FP jako J. Górnaś. :]
    playbackjunkie8@o2.pl

    ~ Dead!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako xrosemarie
    e-mail: xrosemarie@wp.pl
    Banerek zaraz wstawię, fb lubię jako Gabriela K.
    Pozdrawiam i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Like'nęłam bloga na facebook'u jako: Julia Kal!

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ogromną przyjemnością się zgłaszam :)

    Obserwuję już od dawna jako Marta mama Nikusia
    Na FB również lubię (Marta T.)
    Banerek wstawiam tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu

    Pozdrawiam i gratuluję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.

    Obserwuję jako alekandra
    aleksandrap2629@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Zofia
    2. -
    3. -
    4. Zofia Prz...
    marysienka1924@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!

    1. Obserwuję jako Patrycja Bajerczak
    2. -
    3. Banner znajdziesz na stronie głównej
    4. Lubię jako Książki Do Poduszki

    patixa098@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się:
    1. Obserwuję jako: Zuzia
    2. Followuje (??? nie wiem jak się to odmienia) na bloglovin: Zuzia
    3. Baner: alezaczytana.blogspot.com, w zakładce konkursy
    4. Lubię jako Zuzanna Kudlinska
    zkudlinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie tu :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią
    1. Obserwuję jako : Sophie Carmen
    2. Nie korzystam ;]
    3. Baner : http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/ Gdzieś na dole ;)
    4. Lubię jako Daria D.
    E-mail : daruniadec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję przez bloglovin'a, (niedawno założyłam tam konto :))

      Usuń
  28. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako Jolanta K.
    Na Facebooku lubię jako Jola Kow.
    email: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: aparatka.
    xfinepix@gmail.com
    Bloglovin: aparatka.
    FB: Kasia A.
    Baner: http://pixfine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl
    Obserwuje jako: mia.vico

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wezmę udział :D
    Jestem obserwatorem mojego bloga - 1 los
    Wstawiłam podlinkowany banner na bloga - 1 los
    Polubiłam mojego bloga na facebooku - 1 los
    Mail: my.books.1220@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. po prostu nie mogę przejść obojętnie obok tej książki :)
    Obserwuję jako Ewelina Wróbel
    Banner: -
    Lubię na FB: Ewelina Wróbel
    Lubię na Bloglovin: Ewelina Wróbel
    e-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Anna
    Na fb Anna Sz
    Baner: http://aniawniebieskiejkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako neeefericit
    Śledzę Twojego bloga przez bloglovin jako Katie
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się bardzo chętnie :D
    Obserwuję bloga jako: Aleksandra Wróbel
    Lubię na Facebooku jako: Aleksandra W.
    email: wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bloga obserwuje pod nickiem "Niepoprawna Romantyczka" zarówno tutaj jak i na bloglovin :D Banner wstawiam na moim blogu w zakładce"Rozdania", a blog na facebooku lubię pod moim imieniem i nazwiskiem : Katarzyna O :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bloga obserwuję jako Sosenka. Baner zamieściłam na swoim blogu: http://ciszaczasija.blogspot.com/
    Mail: gosagon5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bloga obserwuję już od dawna jako Megajra
    Śledzę bloga na Bloglovin'
    Banner zaraz będzie wstawiony w zakładce "Konkursy"
    Bloga lubię jako "Szept Książek"

    megajra8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Karolina
    e-mail: contta@interia.pl
    Baner wstawiłam

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Joanna J
    Na fb też
    baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję i zgłaszam się ^^^
    Obserwuję jako: agulla
    email: stasiak.aga@interia.pl
    Baner w pasku bocznym: http://filc-owanie.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wszystkim miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oby więcej takich rocznic :)

    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: hibou
    Banerek w pasku bocznym bloga ( hiboouu.blogspot.com )
    Mail: hiboouu@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje i spróbuje swoich szans w konkursie . :)
    Obserwuje bloga jako : Katherine.
    Polubiłam na facebook'u jako : Kaśka D.
    e-mail : kasiacka10200@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Obserwuję jako: raeszka
    E-mail: a.m.math@poczta.fm
    Informacja na pasku bocznym http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Bu$ka
    buska125@onet.pl
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję ;)
    Obserwuję jako: JoanneDevian
    Bloglovin jak wyżej
    Banner: www.joanne-devian.blogspot.com
    E-mail: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Anita Ochojska
    Lubię fanpage jako Anita Ochojska.
    mojkop97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdłaszam się.
    Obserwuję Cię pod nickiem: Lovisia Bookovska.
    Od dawna mam chrapka na tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: maraaaa
    lubię na facebooku jako: Malwina G.
    E-mail: maraworld@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję i zgłaszam się :)
    Spełniam wszystkie warunki:
    obserwuję jako: Croco
    lubię na fejsie jako: Aleksandra Koryl
    bloglovin': xoxoCroco
    banner wstawiłam na: www.czytaj-tu.blogspot.com

    email: miss.photographs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  52. Zgłaszam się! =)
    Obserwuję jako Justyna Kowalczyk
    fb: Justyna Kowalczyk
    Nie mam bloga dlatego podaje maila: justyna.kowalczyk91@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Karolina Jastrzębska / Kofeinowa
    fb: Karolina Jastrzębska
    banner na blogach: http://kofeinowa.blogspot.com/ i http://obczytaczka.blogspot.com/ (prawy margines, pod napisem "konkursy")
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zmiana bloga :) nie obczytaczka.blogspot.com, tylko http://wysokaczytaczka.blogspot.com/

      Usuń
  54. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)
    Obserwuję jako moni.neechan
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się zgłaszam :) obserwuję jako Łucka, banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się;)
    obserwuję jako somersby39
    mail: somersby39@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Claire
    Mój e-mail: j.galeza@wp.pl
    Banner umieszczony na blogu" www.im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Leane, mój email: pannaleane@interia.pl
    Na facebooku polubiłam jako Mila Och... Baner jest na blogu: http://poezji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście się zgłaszam :)
    Obserwuję chyba jako Karolina Marcepankowa, ale po tym zamieszaniu z Google+ już sama nie wiem... Dodatkowo, pomaga mi jeszcze bloglovin :)
    Mój e-mail: karolka1999@interia.pl
    Fejsbuk: lubię jako Marcepankowy Świat Książek
    Banner pojawi się dzisiaj popołudniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten tytuł wpadł mi w oko podczas pracy nad licencjatem (coś mi dobiło pisać o motywie Tanatosa:P). Jak zobaczyłam ten banner na jakimś blogu, to stwierdziłam, że nie mogę odpuścić:P Zgłaszam się z wielką przyjemnością, tym bardziej, że też jestem podlasianką:)

    1. Obserwuję jako bognyprogram
    2. Bloblovin jako bognyprogram
    3. banner na bognyprogram.blogspot.com
    4. FB - Człowiek Bogna

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się :>

    e-mail: kasia.przepiorka@wp.pl
    baner: http://zaczytanakasia.blogspot.com/p/konkursy.html
    obserwuję jako Kasia Przepiórka
    FB Kasia Przepiórka

    OdpowiedzUsuń
  62. ja już to czytałam ,a więc się nie pokuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnościę się zgłaszam i życzę kolejnych wspaniałych rocznic w blgosferze:)
    Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    Bloglovin: Małgorzata Chrobak
    Na Fb lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Baner: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdarwaim gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Podglądam jako Monia Fioletowa, lubię jako Monia D., a bannerek w pasku bocznym ;)
    charmonia@gazeta.pl
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się:)
    Mój email: lewandowskaluiza95@gmail.com
    Obserwuję jako: Luiza Lewandowska
    Lubię fb jako: Luiza Anastazja Lewandowska
    Obserwuję przez bloglovin' jako: Lissey
    Banner wstawiony i zalinkowany tu: www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się :)
    aga18ilm@interia.eu
    Obserwuję jako Jasmine :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się. :)
    bumpy@onet.pl
    Obserwuję jako Zosiek.
    Jutro wyjeżdżam na wakacje i nie wiem, czy będę miała dostęp do komputera, więc proszę o wyrozumiałość, gdybym jakimś cudem wygrała. Odezwałabym się dopiero po powrocie (chyba, że zostałabym poinformowana mailem).
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    obserwuję jako kwiatusia,
    lubię na FB jako: Żyć nadal z pasją
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkiego najlepszego :)

    1. o.t
    2. olgat
    4. Olga T.

    o.t@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się :)
    Email- nkowalczyk775@gmil.com
    Obserwuję bloga i lubię na fb jako : Natalia Kowalczyk
    Banner na : http://natala-nata.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :* Na każdy postaram się odpowiedzieć :)