poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kiedy polskie wydanie? cz.5

Fifty Shames of Earl Grey - Fanny Merkin, Andrew Shaffer
Bystra, zabawna parodia bestsellerowej serii E.L. James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”.

Młody, arogancki potentat Earl Grey uwodzi naiwną studentkę Annę Steal swoim dominującym i zniewalającym wyglądem, a także nadzwyczajną sumą na bankowym koncie. Jednak tutaj rodzi się pytanie: czy Anna będzie w stanie znieść każdą z jego pięćdziesięciu wstydliwości? Włączając w to sobotnie zakupy w Walmartcie, zniewolenie kajdankami i jego miłość do BDSM (Bards - Wieszcze, Dragons - Smoki, Sorcery – Czarnoksięstwo i Magic - Magia)? Bądź też jego ciemne sekrety i stały ironiczny uśmieszek doprowadzą ją do szaleństwa?

--------------------------------------------------------------------------

Juliet Immortal - Stacey Jay
Najtragiczniejsza miłość w historii...

Miłośnicy powieści „Drżenie” autorstwa Maggie Stiefvater oraz książki „Cisza” Becci Fitzpatrick będą delektować się tą intensywnie nadprzyrodzoną miłosną historią z Romeo i Julią w rolach głównych. Ci tragicznie zakochani spotkają się jeszcze raz. Jednak nie jako kochankowie, lecz jako zagorzali wrogowie.

Julia Capulet wcale nie popełniła samobójstwa. Dziewczyna została zamordowana przez osobę, której ufała najbardziej – jej męża Romeo Monteki, jako ofiara dla zapewnienia mu wiecznej nieśmiertelności. Jednak Romeo zupełnie nie przewidział tego, że Julia również będzie miała możliwość wiecznego życia, tak samo jak nie przewidział tego, że jego ukochana zostanie agentką Ambasady Światła. Przez 700 lat bohaterka walczyła z Romeo o uratowanie ich zakochanych dusz, zmagała się z nim, aby ocalić romantyczną miłość i niewinność życia. Do czasu, gdy spotkała kogoś, kogo zabronione jej było kochać. Romeo, oh Romeo, czy zrobisz wszystko, co w twojej mocy, aby zniszczyć tę miłość?

--------------------------------------------------------------------------

Icons - Margaret Stohl

Twoje serce bije tylko za ich pozwoleniem.

Wszystko zmieniło się w tym Dniu. W dniu, w którym okna zostały rozbite. W dniu, w którym cała moc zanikła. W dniu, w którym rodzina Dol padła trupem. W dniu, w którym Ziemia przegrała wojnę, w którą nawet nie wiedziała, że walczy.

Od tego czasu, Dol prowadzi proste, wiejskie życie, bezpieczne od cieni Ikon i ich przerażającej potęgi. Tutaj chowa się przed jedyną prawdą, jakiej nie może uniknąć.

Wtedy też Dol i jej najlepsza przyjaciółka Ro zostają schwytane i przeniesione do Ambasady, znajdującej się na wybrzeżu rozległej metropolii kiedyś znanej jako Miasto Aniołów. Tutaj bohaterki znajdują tylko jeszcze więcej pytań bez odpowiedzi. Gdy Ro i jej współ-zakładniczka Tima buntują się przeciw ich porywaczom, Dol zdaje sobie sprawę, że jest zakochana w Lucasie, wysoko usytuowanym synu jednego z ambasadorów. Jednak tych czterech nastolatków nawet nie zdaje sobie sprawy z łączących ich podobieństw. Ponadto czas, w którym doszło do ich pierwszego spotkania, wcale nie był zbiegiem okoliczności. To był spisek.

W czasie badań nad Ikonami, Dol, Ro, Tima oraz Lucas odkrywają, że ich niekontrolowane emocje, które zawsze uważali za swoją najsłabszą stronę, mogą tak naprawdę być ich największą siłą.  

--------------------------------------------------------------------------

The Edge of Darkness – Melissa Andrea
Zaraz po tragicznym wypadku Araya Noelle uświadamia sobie, że nic nie trwa wiecznie.

Dziewczyna zmuszona jest to porzucenia swojej szansy bycia najmłodszą tancerką przyjętą przez prestiżową szkołę "Julliard". Zamiast jednak rozmyślać nad stratą, bohaterka akceptuje swoją nową przyszłość, którą zamierza sama stworzyć. W jej ciemnym świecie nie ma miejsca na rozgoryczenie, nie ma czasu na smutek. Chroniona przed zewnętrznym światem Araya jest duszona przez życie, nad którym jak się okazuje zupełnie nie ma kontroli. Trwa to do czasu, kiedy Ryland Dare niespodziewanie wkracza w jej rzeczywistość.

Chłopak pokazuje jej kolorowe iskry wolności, dzięki czemu życie Arayi przestaje być tak szare i ponure. Pierwszy raz od czasu wypadku, bohaterka dochodzi do wniosku, że życie w ciemności nie jest tym czego pragnie. Uwolniona od cieni wcześniejszych wspomnień, będąc blisko Rylanda, Araya dotyka światła. Razem para nauczy się jak to jest czuć, że się żyje pełnią życia. Na samym krańcu ciemności promień światła wywoła w nich nadzieję na miłość i życie.
--------------------------------------------------------------------------  

Inescapable - Amy A. Bartol
Nazywam się Evie Claremont, a to jest historia, która wyznaczyła tory mego życia - mój pierwszy rok w collegu. Miałam nadzieję, że w chwili gdy przybędę do kampusu w Crestwood, koszmar które doświadczałam wreszcie się skończy. Jednak tak się nie stało.

Może jestem niedoświadczoną siedemnastolatką, Jednak staram się pozostać przy zdrowych zmysłach. Aczkolwiek od czasu spotkania studenta drugiego roku Reeda Wellingtona, wszystko przestało mieć sens. Kiedykolwiek on jest blisko, od razu czuję do niego pociąg, jakaś magnetyczna siła popycha mnie w jego kierunku. Tak, wiem co myślisz ... to brzmi bajecznie. I brzmiałoby tak, gdyby on faktycznie mnie lubił, jednak Reed zachowuje się tak jakbym była najgorszą rzeczą jaka kiedykolwiek mogła przytrafić się Crestwood bądź jemu. Nie zmienia to jednak faktu, że gdzie się nie obrócę, zaraz na niego trafiam.

Co sprawia, że Reed mimo wszystko trzyma się ode mnie z daleka? Wierzę, że to dlatego, że nie jest on do końca normalny ... i ja też nie jestem. Więc może kampus Crestwood wcale nie da mi szczęścia, a będzie tylko stratą czasu i mnie zdołuje? Muszę więc się zastanowić, czy przypadkiem ciemna przyszłość z moich marzeń nie wróży czegoś nieuniknionego.

31 komentarzy:

  1. Na parodię Greya nie mam ochoty, ale zaciekawiła mnie Juliet Immortal i chciałabym już ujrzeć jej polskie wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kilka interesujących mnie tytułów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdziwiłabym się, gdyby parodia Greya była lepsza niż Grey... Ale Icons *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam Icons :) ale Grey jakoś mnie nie przekonuje , zapraszam http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawiłaby mnie parodia Greya :D Ikony też zapowiadają się interesująco.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie przeczytałabym parodię trylogii o Greyu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza książka zapowiada się śmiesznie, ale musiałabym najpierw przepisać "właściwą" wersję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozśmieszył mnie tytuł pierwszej książki aż chce się przeczytać tę parodię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz tej pierwszej - do wszystkich książek najbardziej chyba przyciągają mnie okładki, a nie same opisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juliet Immortal może być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam wszystkie Twoje notki z tego cyklu i muszę przyznać, że bardzo mi się podobają. :)

    A w tym zestawieniu zainteresowała mnie książka "Juliet Immortal", a później "Icons". "Fifty Shames of Earl Grey" również zapowiada się ciekawie, ale na nią może się skuszę dopiero po przeczytaniu choć pierwszej części serii E.L. James. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz parodii Greya wszystkie chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tą serie postów zawsze wypatrzę coś ciekawego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przeczytałabym pariodę Greya oraz "Juliet Immortal" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiepskich książek się nie parodiuje, one same są pewnego rodzaju parodią, a żerowanie na jej popularności wystarczy mi jako antyreklama. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka książek chętnie bym przeczytała, mogą być naprawdę niezłe :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chetnie przeczytam "Juliet Immortal" oraz "The Edge of Darkness".

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że Juliet Immortal mogłaby mnie zainteresować, pozostałe mnie raczej nie ciekawią :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Po "Fifty Shames of Earl Grey" chętnie bym sięgnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Juliet Immortal" zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka książek mnie zainteresowała. Tak wgl to uwielbiam te Twoje prezentacje książek, które się (mam nadzieję) pojawią niedługo po polsku.

    ps. dodaję do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fifty Shames of Earl Grey jest prawdopodobnie jedyną książką, która ma w tytule nazwisko Gray bez Doriana i którą wzięłabym do ręki, nie wstydząc się pokazać z nią publicznie. Ba, nawet zamknąć w czterech ścianach własnej ciemnicy. Mam nadzieję, że polskie wydanie ukaże się, oby w miarę szybko, chętnie po to sięgnę. Choć obawiam się, że Pięćdziesiąty Twarzy Greya samo w sobie jest już wystarczającą parodią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Juliet Immortal" najbardziej przypadła mi do gustu. Piękna okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Parodia Greya! Chcę, chcę, chcę, chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa parodii Greya:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Parodia mnie rozwaliła - zwłaszcza okładka! :D

    Wątek miłości Romea i Julii jest ostatnio dość popularny, ale Juliet Immortal i tak chętnie bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Juliet Immortal" z jednej strony mnie odpycha tym, iż jest to książka powstała niejako na "klasyku" literatury, ale z drugiej strony intryguje mnie, co też autorka wymyśliła. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o mamo chcę ta parodię Greya! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. "Juliet Immortal" mnie zaciekawiło, bo lubię książki inspirowane klasyką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :* Na każdy postaram się odpowiedzieć :)